Her fra mig (hjemmesideadministratoren) skal lyde en hilsen til Jer alle med stor tak for dejligt samvær, skønne og hyggelige øveaftener, gode og flotte koncerter og en hyggelig sommerafslutning på Maugstrup Kro.
Kæmpetak til vores dygtige og energiske dirigent, Klara-Sofie. Du forstår, om nogen, at få os til at yde vores bedste, tak for det.
I ønskes alle en rigtig dejlig og varm sommer - vi ses igen mandag, den 7. september 2026 kl. 19.00.